Wywiad #3 z Paulina Lesniak

Od jak dawna blogujesz?

Bloga założyłam dokładnie rok temu. Jak ten czas szybko leci :)

Ile miałaś blogów?

To jest mój pierwszy blog choć przyznam się ,że w dzieciństwie wraz z siostrą założyłam bloga o czarodziejkach Winx :) jednak niestety nie mogę się do niego dokopać, ale chętnie pośmiałabym się z siebie !

Tagi: jak montować filmy, jak nauczyć się montować filmy, jak zacząć montować filmy, Jak montowac filmy, Jak nagrywac filmy, jak składać filmy, jak skladac filmy, kurs montażu filmowego online, montaż filmu, nauka montażu filmów, internetowy kurs montażu, kurs montazu filmowego,podstawy montażu, jak zmontować film z wesela, jak zrobić film ślubny, montaż filmu weselnego
Jak montować filmy  https://sklep.studiovideoimpresja.pl/?162,!-jak-nauczyc-sie-zaczac-montowac-skladac-filmy-kurs-montazu-filmowego-online-nauka-podstawy-montazu-filmu

Jakie najbardziej dziwne zdarzenie przytrafiło Ci się dzięki prowadzeniu bloga?
(np. spotkanie zwariowanych fanów, różne oferty wysyłane w wiadomościach itd.)

Nic takiego się jeszcze nie wydarzyło.

Czy zdarza Cię się, że Twoi czytelnicy rozpoznają Cię na 'ulicy'?

Mieszkam w niewielkiej miejscowości i większość osób znam osobiście bądź z widzenia. Jednak jakiś czas temu w Krakowie po raz pierwszy podeszła do mnie osoba która rozpoznała mnie z bloga. Było to przyznam się szczerze bardzo przyjemne uczucie. Na pewno zapadło mi w pamięci

TAGI: MONTAŻ FILMÓW, MONTAŻ FILMÓW KURS, KURS MONTAŻU FILMOWEGO, SZKOŁA MONTAŻU FILMOWEGO, MONTAŻ FILMU, MONTAZ FILMU, montaż filmów dla początkujących, kurs montażu filmowego, nauka montażu filmów, kurs montażu filmu, kurs montażu filmów, kurs montażu filmowego Kraków, kurs montazu filmów, kurs montazu filmow, kurs montazu filmowego, kurs montażu filmowego online, kurs montazu filmowego online, montaż filmu, kurs montażu, nauka montazu filmów, kurs montażu filmowego, kurs montazu filmowego, podstawy filmowania i montażu

.
Jakie masz rady dla początkujących blogerek/blogerów?

Podstawowa rada to aby nie zniechęcać się niepowodzeniami na samym początku. Początki nigdy nie są kolorowe. Z dnia na dzień jest co raz to lepiej, więc nie można się załamywać kiedy coś nie idzie po naszej myśli. Najważniejsze aby robić to co się kocha  i brać pod uwagę to, że nikt inny za nas życia nie przeżyje więc jeśli będziemy robić to co nam sprawia radość, będziemy się spełniać i mieć co wspominać w przyszłości

Z iloma firmami współpracujesz, jakie masz dzięki temu korzyści?

Jeżeli chodzi o współprace barterowe to całkowicie z nich zrezygnowałam. Korzyści w formie ubranie za post nie jest najambitniejszą formą współpracy.  Jedyną firmą z którą mam podpisaną umowę jest sklep "Love It".

Jak zareagowali Twoi znajomi na informację o tym, że prowadzisz bloga?

Przyznam się szczerze, że reakcji znajomych obawiałam się najbardziej. Przez pewien czas "ukrywałam" swojego bloga, wysłałam go tylko najbliższym. Później to się zmieniło, Zdałam sobie sprawę, że  nie wszyscy musza popierać tego co robię. Zaskoczyła mnie liczba znajomych którym jednak się to podoba, a to jest dla mnie najważniejsze.

Ile czasu dziennie poświęcasz na prowadzenie bloga?

Raz w tygodniu staram się dodawać posty. Systematyczność jest najważniejsza, jednak nie zawsze udaje mi się ją pogodzić ze studiami, czy też innymi obowiązkami. Blog poszerzyłam więc o stronę na facebooku i instagram, gdzie znacznie częściej dodaje zdjęcia.

Czy myślisz nad poszerzeniem swojej działalności w internecie?
(Np. Zacząć nagrywać filmy na YouTube?)

Jak na razie o tym nie myślę. W przyszłości...zobaczymy

Czy wiążesz swoją przyszłość z blogowaniem?

Oczywiście, że tak. Na chwilę obecną nie wyobrażam sobie zrezygnować z bloga, wręcz przeciwnie, zamierzam robić wszystko aby nabierać co raz to więcej doświadczenia i umiejętności.

Na Twoim blogu dominują posty związane z modą lecz również można znaleźć trochę informacji o Twoim codziennym życiu. Jak określiłabyś jego tematykę? O czym chciałbyś pisać w przyszłości?

Bardziej powiedziałabym ,że na moim blogu dominują stylizacje i blog nazwałabym bardziej modowym niż lifestylowym. W przyszłości będę dalej robić to co robię, mam nadzieję tylko ,że co raz to lepiej.

Jak blog oraz czytelnicy wpłynęli na Twoje życie?

Bloga piszę nie tylko dla siebie, ale też i dla ludzi. To czytelnicy są dla mnie najważniejsi. Bez nich nie było by mnie na tym miejscu na którym właściwie jestem. Są właściwie taką inspiracją dla mnie :)

Czy chciałabyś zorganizować spotkanie z Twoimi czytelnikami?

Może za jakiś czas...

Czy czytasz blogi innych osób? Jeśli tak to kogo/jakie? 

Oczywiście, że czytam . Jedne z moich ulubionych blogerek to: Kenza, Maffashion, Pani Ekscelencja i Paula Jagodzińska, ale zaglądam też na inne naprawdę dobre blogi. Gdybym chciała je wszystkie tutaj wymienić nie starczyłoby mi czasu ;) 

1 komentarz:

  1. Fajny motyw na posty. Nie spotkałam się dotąd z wywiadami na blogach, ale podoba mi się bo dzięki temu możemy poznać ciekawe osoby.

    OdpowiedzUsuń