Wywiad #2 z Katarzyna Błaszczak

Katarzyna bloga prowadzi od prawie dwóch lat. Na facebooku ma ponad 550 fanów, a na blogu 50 000 wyświetleń oraz 1 000 obserwatorów.


Od jak dawna blogujesz oraz ile miałaś blogów?

Prawie 2 lata. Na początku stycznia upłynie te magiczne 24 miesiące! Tylko ten.


Jakie najbardziej dziwne zdarzenie przytrafiło Ci się dzięki prowadzeniu bloga?


Pewna firma zaoferowała mi reklamę części do statków haha (oczywiście się nie zgodziłam)


TAGI: MONTAŻ FILMÓW, MONTAŻ FILMÓW KURS, KURS MONTAŻU FILMOWEGO, SZKOŁA MONTAŻU FILMOWEGO, MONTAŻ FILMU, MONTAZ FILMU, montaż filmów dla początkujących, kurs montażu filmowego, nauka montażu filmów, kurs montażu filmu, kurs montażu filmów, kurs montażu filmowego Kraków, kurs montazu filmów, kurs montazu filmow, kurs montazu filmowego, kurs montażu filmowego online, kurs montazu filmowego online, montaż filmu, kurs montażu, nauka montazu filmów, kurs montażu filmowego, kurs montazu filmowego, podstawy filmowania i montażu


Czy zdarza Cię się, że Twoi czytelnicy rozpoznają Cię na 'ulicy'?


Nie mieszkam w tak dużym mieście, żeby mnie rozpoznawali, bo tutaj wszyscy się znają. Jednak zdarzyło mi się, że pewna dziewczyna do mnie napisała i opowiedziała o tym, że mnie widziała, podczas pobytu na wycieczce i strasznie żałowała, że do mnie nie podeszła.


Jakie masz rady dla początkujących blogerek/blogerów?


Myślę, że najważniejsze jest to, żeby przykładać się do postów i nie pisać ich tak „żeby tylko jakikolwiek był”. Po za tym trzeba też szanować swoich czytelników i nie załamywać się tym, że od razu nie będzie ich szczególnie wiele.


Z iloma firmami współpracujesz, jakie masz dzięki temu korzyści?


Obecnie 2, wszystkie współpracę są na zasadzie barteru.


Tagi: jak montować filmy, jak nauczyć się montować filmy, jak zacząć montować filmy, Jak montowac filmy, Jak nagrywac filmy, jak składać filmy, jak skladac filmy, kurs montażu filmowego online, montaż filmu, nauka montażu filmów, internetowy kurs montażu, kurs montazu filmowego,podstawy montażu, jak zmontować film z wesela, jak zrobić film ślubny, montaż filmu weselnego
Jak montować filmy  https://sklep.studiovideoimpresja.pl/?162,!-jak-nauczyc-sie-zaczac-montowac-skladac-filmy-kurs-montazu-filmowego-online-nauka-podstawy-montazu-filmu

Jak zareagowali Twoi znajomi na informację o tym, że prowadzisz bloga? Oraz kiedy się o tym dowiedzieli?


Na początku trochę to ukrywałam, ale teraz wszyscy wiedzą i w sumie dla tych najbliższy to nie było chyba jakieś wielkie zaskoczenie. Niestety Ci, z którymi mam złe relacje zalali mnie falą hejtu i przez jakiś czas nie miałam życia. Teraz już nie mam z tym większych problemów.


Ile czasu dziennie poświęcasz na prowadzenie bloga?


Zależy, jeżeli mam w planie napisanie postu to ok. 2/3 h, a jeżeli tylko komentuję inne blogi lub wklejam na grupy linki to średnio 1h.


Czy myślisz nad poszerzeniem swojej działalności w internecie?

(np. Zacząć nagrywać filmy na YouTube?)

Czasami mam takie myśli, ale na razie blogowanie mi wystarcza, może kiedy coś więcej osiągnę to zacznę się nad tym więcej zastanawiać.


Czy wiążesz swoją przyszłość z blogowaniem?


Fajnie byłoby zrobić coś więcej w tym kierunku, ale wszystko się okaże z czasem.


Na Twoim blogu dominują posty związane z codziennym życiem. Jak określiłabyś jego tematykę? O czym chciałbyś pisać w przyszłości?


Myślę, że mój blog jest głównie lifestylowy, czasami dodam jakąś stylizację, więc można też powiedzieć o nim „szafiarski”. W przyszłości nie planuję zmieniać tematyki, może wprowadzę jakieś nowe rodzaje postów, ale najlepiej odnajduję się w dotychczasowych tematach.


Jak blog oraz czytelnicy wpłynęli na Twoje życie?


Myślę, że się zmieniłam. Wciągnęło mnie robienie zdjęć, nauczyłam się niektórych podstaw w zakresie grafiki. Jednak najważniejsze jest to, że moje zachowanie jest inne, niż chociażby 2 lata temu.


Czy chciałabyś zorganizować spotkanie z Twoimi czytelnikami?


Może kiedyś, kiedy naprawdę będę dobra w tym co robię



Zapraszam na bloga oraz fanapge Katarzyny:

Blogu: http://modajestnaszapasja.blogspot.com/
Fanpage: http://iamcatherine.skroc.pl

9 komentarzy:

  1. Fajnie, że dajesz poznać swoich ulubionych bloggerów innych poprzez wywiady. :) Kiedyś także to zrobiłam ;p
    Pozdrawia,Olivia
    dalilahome.blogspot.com - wpadnij może u mnie Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega pomyśł na wpis <333 Mam prośbę zostawisz komentarz na moim blogu jeśli Ci sie podoba ? 3 WCHODZIMY <3 http://soblueeyes.blogspot.com/2014/11/87.html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy pomysł ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wywiad :)

    http://szyszunia-life.blogspot.com/2014/11/travel-warszawawarsawwarschau-day-1_19.html#more

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wywiad, na moim blogu też przeprowadziłam wywiad ale z Lucy <3

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super wywiad!
    już kiedyś spotkałam się z jej blogiem, jest naprawdę świetną blogerką :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń